luni, 1 decembrie 2014

La multi ani, romani, oriunde v-ati afla!



Ma bucur sa fiu din nou acasa, alaturi de familie si prieteni! Chiar de-am ajuns la capatul pamantului, gandul ma duce tot catre locurile in care am crescut si de care ma leaga atatea amintiri.

Multumesc sponsorului meu, BCR Banca pentru Locuinte, ca a facut posibila aceasta calatorie, mass mediei pentru interesul acordat cursei din Antarctica, colegilor, prietenilor si tuturor celor care au trimis mesaje de sustinere si incurajare pe facebook

Zilele acestea reprezinta pentru mine un prilej bun de odihna si de asezare a ideilor despre experienta inedita pe continentul alb. Maine imi voi revedea colegii, fiind prima zi in care revin pe baricade, la jobul meu de zi cu zi. Cred ca va fi o zi minunata si abia astept sa ma bucur de ea!

Pana atunci, haideti sa facem in jurul nostru o lume mai buna si sa daruim astazi 22 milioane de fapte bune!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu